نرم افزارهایی که برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک به شما کمک می کند 

کسب و کار کوچک با اپلیکیشن

کسب و کار کوچک با اپلیکیشن

شغل اصلی شما به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک چیست؟ آیا حسابدار هستید؟ طراح؟ نویسنده؟ پاسخ همه موارد فوق است، زیرا یک کسب و کار کوچک نیاز به کنترل همه جانبه و توجه به همه ی موارد ذکر شده دارد.

یکی از مشکلات آن است که شاید شما نتوانید با توجه به زمان اندک و وظایف زیاد، به همه کارها رسیدگی کنید و کنترل اوضاع را در دست داشته باشید. آشنایی با نرم افزارهایی که در ادامه به شما معرفی خواهد شد، به شما کمک می کند که بتوانید با صرفه جویی در زمان و  رفع محدودیت مکانی، کنترل شرایط کاری خود را به خوبی در دست بگیرید.

Upwork

upwork

اپلیکیشن های برون سپاری گوناگونی در دسترس هستند، اما اپلیکیشن upwork، یکی از گزینه های مناسب و با کمترین میزان بی نظمی است. این برنامه دارای امکانات خوبی جهت پرداخت هزینه ها و سفارش دهی است. یکی دیگر از امکانات این برنامه ، ذخیره سازی اسامی افرادی که شما در آینده  کاری خود به آنها احتیاج دارید است. برای مثال، شما نیاز به طراح گرافیک برای برنامه تلفن همراه خود دارید. اما شما با طراح گرافیکی تجربه همکاری نداشته و زمان کافی نیز در اختیار ندارید. بنابراین، شما یک قیمت برای این کار در برنامه Upwork ذکر  می کنید، پیشنهاد را قبول می کنید، چند ساعت یا چند روز برای دریافت محصول منتظرمی مانید. در این زمان شما می توانید بر روی سایر وظایف کاری خود تمرکز داشته باشید.

ارسال یا پذیرش لیست پرداختی ها با نرم افزار  Square

کسب و کار کوچک با اپلیکیشن

Square

نرم افزار Square سیستم پرداخت ها را به خوبی پیش می برد. این اپلیکیشن همانند یک کارت پول کوچک عمل می کند که به درگاه پرداخت متصل می شود. همچنین توانایی گردش پول، پرداخت و دریافت را در هر نقطه ای برای شما فراهم می کند.

فایل ها و وب سایت های خود را با Evernote سازماندهی کنید

Evernote

Evernote یک راه حل عالی  برای ورود فایل ها، مختصر نمودن وب سایتها و ذخیره یادداشت ها برای آینده است. فضای وب سایتها هر روز بروز رسانی می شود ، اما گاهی اوقات شما نیاز به ذخیره آنها برای آینده دارید. همچنین  برای یادآوری وظایف روزانه، چک لیست ها و یادداشت های دیگر شما که  خودتان ایجاد می کنید بسیار گزینه مناسبی است.

امور مالی خود را با Wave دنبال کنید

کسب و کار کوچک با اپلیکیشن

Wave

نرم افزار Wave دارای قابلیت اسکن از پرداختی ها و ذخیره آنها در برنامه است. این برنامه دارای اصول حسابداری فوق العاده ای است که به شما کمک می کند مانند یک حسابدار حرفه ای به نظر برسید. همراه داشتن این اپلیکیشن کمک می کند هزینه های ماهیانه خود را کنترل کنید و هچنین پرداختی های کارت های بانکی و اعتباری خود را نیز پیگیری کنید.  

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *