بدون دانش فنی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل خود را بسازید!

اپلیکیشن برای کسب و کار

اپلیکیشن برای کسب و کار

امروزه داشتن اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار ها امری ضروری شده است اما بسیاری از کسب و کارها به دلیل نداشتن نیروی فنی، زمان کافی یا هزینه محدود ترجیح می دهند ساخت اپلیکیشن موبایل را به آینده موکول کنند. اما به تعقیب انداختن این موضوع عواقب بدی برای کسب و کار شما به همراه دارد که مهم ترین آن عقب ماندن از رقباست. ممکن است کسب و کار شما خدمات بهتری داشته باشد ولی وقتی باقی رقبا به فکر ایجاد بستری برای تعاملات راحت تر و بهتر با مشتریان هستند احتمال این هست که برند شما هر روز کم رنگ تر و کم رنگ تر شود و نهایتا شما از میدان رقابت خارج شوید!

در این مقاله ما برای کسب و کار شما راه حلی ارائه می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن، بدون نیاز به نیروی فنی برنامه نویسی با توجه به نیاز و با سلیقه شخصی خودتان اپلیکیشن کسب و کارتان را برای نسخه های اندروید و iOS بسازید و در مارکت های جهانی گوگل پلی و اپ استور انتشار دهید!

راه حلی که به شما ارائه می کنیم استفاده از سیستم “اَپ ساز” می باشد. اَپ ساز یک سیستم آنلاین برای ساخت اپلیکیشن های اندروید و iOS بدون دانش برنامه نویسی است.

امکانات سیستم اَپ ساز

 سیستم اَپ ساز امکانات متعددی دارد که تمامی آنها از قبل برای راحتی استفاده شما برنامه نویسی شده اند و شما لازم است که تنها با چند کلیک ساده و به صورت درگ اند دراپی از امکانات مختلف ساخت اپلیکیشن استفاده نمایید.

امکانات سیستم اَپ ساز شامل ارسال پیام فوری(پوش نوتیفیکیشن)، ایجاد لیست های تو در تو، ساخت گالری تصاویر، قرار دادن صوت، همگام سازی با وبسایت وردپرسی، ساخت کاتالوگ، ایجاد صفحه تماس با ما، ساخت فرم، استفاده از نقشه، ساخت فروشگاه آنلاین، قرار دادن RSS، لینک، تقویم، صفحات سفارشی، ویدئو و … است.

همان طور که مشاهده می کنید اکثر امکاناتی که برای ساخت یک اپلیکیشن مورد نیاز است را سیستم اَپ ساز داراست.

اجازه دهید با یک مثال عملی شما را با فرآیند ساخت اپلیکیشن توسط سیستم اَپ ساز بیشتر آشنا کنم.

اپلیکیشن  “رادیوچی” توسط سیستم اَپ ساز ساخته شده و هم اکنون در گوگل پلی و اَپ استور برای دانلود قرار دارد. برای درک بیشتر پیشنهاد می کنیم نسخه اندروید اپلیکیشن را از این لینک دانلود نمایید و به صورت عملی با امکانات اپلیکیشن کار کنید.

 

آشنایی با امکانات مختلف این اپلیکیشن:

صفحه برنامه های ما

صفحه برنامه ما این اپلیکیشن شامل لیستی از برنامه ها می باشد که امکان جستجو نیز دارد. بر روی هر یک از عناوین لیست که کلیک نمایید صفحات اختصاصی مربوطه باز می شوند.

 
 
برای ساخت چنین امکانی در اَپ ساز به راحتی می توانید از میان امکانات اَپ ساز در پنل ساخت اپلیکیشن، “امکان پوشه” را انتخاب نمایید.
 
 
عنوان ها را با کلیک بر روی دکمه به اضافه(+) وارد می کنیم و در قسمت افزودن تصویر نیز آیکن مربوطه را وارد می کنیم. آیکن های قرمز رنگی که در سمت چپ هر آیتم قرار دارد از طریق همین افزودن تصاویر وارد شده اند.
 
 
سایر عناوین لیست نیز به همین طریق اضافه شده اند. همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد امکان پوشه می توانید به این لینک مراجعه نمایید.
 
 

زمانی که بر روی هر یک از آیتم های بالا کلیک شود صفحه مربوط به آن باز می شود.

در تصویر زیر صفحه اختصاصی یکی از عنوان ها را مشاهده می کنید. در این صفحه چند صوت قرار داده شده است.

توجه داشته باشید که برای قرار دادن صفحه اختصای عناوین، لازم است ابتدا صفحات را بسازید سپس به پوشه بازگردید و صفحات را در عناوین پوشه وارد کنید.

 
اپلیکیشن برای کسب و کار
 
اپلیکیشن برای کسب و کار

صفحه اختصاصی برنامه ها

 

در صفحه امکانات، امکان “صوت” را انتخاب می کنیم. لازم است که هر یک از صوت ها از قبل آپلود یا بارگذاری شده باشند سپس با استفاده از لینک مربوطه صوت ها را قرار می دهیم و برای هر یک نام مناسب قرار می دهیم. برای آشنایی بیشتر با امکان “صوت” به این لینک مراجعه نمایید.

 
اپلیکیشن برای کسب و کار
 
اپلیکیشن برای کسب و کار
 

پس از ساخت صفحه صوت مجدد به امکان پوشه باز میگردیم، قصد داریم این صفحه را درون آیتم “کافه چی” قرار دهیم. بر روی عنوان کافه چی کلیک می کنیم و از سمت چپ(قسمت افزودن صفحات) صفحه صوتی که در اینجا با عنوان صفحه “کوچه مهتاب” ساخته شده را انتخاب می نماییم. در صورتی که قصد داشته باشیم آیتم های بیشتری درون کافه چی قرار دهیم کافی است از همین طریق، صفحات را از قبل بسازید و از سمت چپ امکان پوشه، قسمت افزودن صفحات آنها را انتخاب کنید.

صفحه ارتباط با ما

برای صفحه ارتباط با ما نیز از امکان “تماس با ما” استفاده شده است.  

اپلیکیشن برای کسب و کار
 
پس از انتخاب امکان “تماس با ما” صفحه ای مطابق تصویر زیر نمایان می شود که از این طریق می توانید اطلاعات لازم خود را وارد کنید. برای آشنایی بیشتر با امکان “تماس با ما” به این لینک مراجعه نمایید.
 
 

صفحه همکاری با ما

 صفحه همکاری با ما اپلیکیشن را به صورت زیر مشاهده می کنید.

درون لیست ارتباط با ما بخشی به نام “همکاری با ما”  نیز قرار دارد. برای ساخت این صفحه از امکان فرم استفاده شده است.

برای قرار دادن فرم در اپلیکیشن ، امکان ‘فرم” را انتخاب می کنیم.

 
 

حال لازم است ایمیل خود را وارد نماییم تا اطلاعاتی که از طریق فرم ارسال می شود  از طریق ایمیل دریافت شوند  وارد کردن ایمیل برای استفاده از این امکان اجباریست.

سپس بر روی افزودن بخش کلیک می کنیم و فیلدهای مورد نیاز فرم را می سازیم. 

 
 

 

برای قرار دادن هر فیلد جدیدی بر روی دکمه افزودن فیلد کلیک می نماییم و تمام فیلدهای مورد نیاز را بر اساس نوع می سازیم.

انواع فیلدهایی که می توان ساخت عبارت اند از متن، متن چند خطی، عدد، ایمیل، لیست کشویی، چک باکس،زمان، تصویر و….

 

برای آشنایی بیشتر با امکان “فرم” به این لینک مراجعه نمایید.

 
 
 
 

توجه داشته باشید که برای قرار دادن صفحات درون لیست هر امکان را جدا می سازیم سپس با استفاده از امکان پوشه که پیش تر توضیح دادیم صفحات را به لیست اضافه می کنیم. در اینجا هم بخش ارتباط با ما داری دو عنوان “درباره” و “همکاری با ما” می باشد که این دو صفحه توسط امکان پوشه اضافه شده اند.

 

صفحه حامیان رادیوچی

صفحه حامیان رادیوچی به صورت زیر مشاهده می کنید.

توجه داشته باشید که برای قرار دادن صفحات درون لیست هر امکان را جدا می سازیم سپس با استفاده از امکان پوشه که پیش تر توضیح دادیم صفحات را به لیست اضافه می کنیم. در اینجا هم بخش ارتباط با ما داری دو عنوان “درباره” و “همکاری با ما” می باشد که این دو صفحه توسط امکان پوشه اضافه شده اند.

 

صفحه حامیان رادیوچی

صفحه حامیان رادیوچی به صورت زیر مشاهده می کنید.

 

برای ساخت این صفحه از امکان صفحه سفارشی استفاده کرده ایم.

اپلیکیشن برای کسب و کار

صفحه سفارشی امکان ساخت یک صفحه تعاملی با قرار دادن متن، تصویر، ویدئو، لینک، دکمه، فایل و …. را دارد. برای ساخت صفحه حامیان از متن و تصویر در کنار هم استفاده کرده ایم.

اپلیکیشن برای کسب و کار

برای آشنایی بیشتر با امکان “صفحه سفارشی” به این لینک  مراجعه نمایید. 

 

دریافت اپلیکیشن 

 

توضیحات بالا همگی مربوط به گام امکانات بودند. رنگ ها در گام دوم انتخاب می شوند و نهایتا در گام آخر که انتشار هست می توانید پس از چند دقیقه نسخه اندرویدی اپلیکیشنی که ساختید را دریافت کنید.

اپلیکیشن برای کسب و کار
اپلیکیشن برای کسب و کار
 
 
 
 
شما هم به راحتی با استفاده از همین سیستم می توانید اپلکیشن دلخواه خودتان را به همین راحتی بسازید!
اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش طراحی و ساخت اپلیکیشن خود می توانید با شماره های 07132362536 - 09175033397 نیز تماس بگیرید.

 


3 دیدگاه

  1. خدادوست says:

    عالی بود. ممنون از شما

  2. سامان رضایی says:

    واقعا خیلی جالبه که میشه بدون داشتن دانش برنامه نویسی اپلیکیشن، اپ به این خوبی ساخت. اگر خودمون فرصت ساخت اپلیکیشن رو نداشته باشیم شما می تونید واسمون این کارو انجام بدید؟

    • مریم استرحام says:

      سلام بله اگر شما فرصت ساخت اپلیکیشن از طریق سامانه ی آسان ساز و ندارید شرکت اپ ساز می تونه اپلیکیشن شما رو طراحی کنه لطف جهت طراحی و ساخت اپلیکیشن سفارشی خود با شماره های ۰۷۱۳۲۳۶۲۵۳۶ – ۰۹۱۷۵۰۳۳۳۹۷ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *