ساخت اپلیکیشن برای آژانس املاک

اپلیکیشن آژانس املاک

اپلیکیشن آژانس املاک

امروزه با در درسترس بودن اطلاعات بر روی گوشی موبایل، افراد بیش از پیش به دستگاه های هوشمند وابسته شده اند، زیرا آسان ترین و قابل اطمینان ترین راه جهت دسترسی به اطلاعات است.
در هر کسب و کاری از سراسر دنیا شاهد روی آوردن به سمت ساخت اپلیکیشن های موبایل هستیم. آژانس های املاک نیز از این قضیه مستثنا نیستند.
دو راه برای یافتن ملک مناسب پیش روی افراد هست. اول اینکه به آژانس های املاک مراجعه کنند و نهایتا درصدی را به آنها پرداخت کنند و روش دوم این که به صورت آنلاین جستجو کنند.
اما در حال حاضر روش دوم نتیجه بسیار بهتری برای افراد دارد. با جستجوی آنلاین افراد در زمان بسیار کم تری با انتخاب های متنوع و بیشتری مواجه می شوند.
در این مقاله مزایای ساخت اپلیکیشن موبایل برای آژانس های املاک را توضیح می دهیم.

دسترسی راحت و سریع به اطلاعات آژانس املاک

گوشی موبایل همیشه در دسترس افراد هست و کاربر با چند کلیک ساده می تواند به اطلاعات دسترسی داشته باشد. توجه داشته باشید که رابط کاربری اپلیکیشن موبایل از وبسایت خیلی بهتر است و دسترسی بهتری برای کاربر فراهم می کند. کاربر بلافاصله اطلاعاتی که نیاز دارد را از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی پیدا می کند و این موضوع برای کاربران بسیار جذاب هست.

تعامل بالا

در اپلیکیشن آژانس املاک ویژگی هایی می تواند قرار داده شود که به افزایش تعامل با کاربران کمک می کند. به طور مثال امکان جستجوی پیشرفته بر اساس فیلترهای خاص مثل منطقه، قیمت، امکان ارسال پوش نوتیفییکشن اختصاصی (پیام فوری)،ادغام با GPS برای یافتن راحت تر آدرس ها همه امکانات بسیار خوب تعاملی هستند که در اپلیکیشن آژانس املاک می توانید داشته باشید.

طراحی منحصر به فرد اپلیکیشن موبایل

افراد برای دسترسی به اطلاعات از اپلیکیشن استفاده می کنند و طراحی زیبا می تواند تاثیر بسیار خوبی برای استفاده در کاربران ایجاد کند. استفاده از تصاویر، ویدئو، رنگ ها همگی به بالا بردن کیفیت استفاده از اپلیکیشن کمک می کنند.

ارسال پیام فوری از طریق اپلیکیشن جهت اطلاع رسانی

 جهت سفارش اپلیکیشن املاک اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

روز های هفته به جز پنجشنبه ها و جمعه ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۵ الی ۱۷ با شماره های زیر پاسخ گوی شما هستیم:
فنی: ۰۷۱۳۲۳۴۴۵۸۴
فروش: ۰۷۱۳۲۳۶۲۵۳۶

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:
 
 

0 دیدگاه

  1. مریم استرحام says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *