ساخت صفحه به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در اپلیکیشن

اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در اپلیکیشن ها

اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در اپلیکیشن ها

همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی تبدیل به بخش مهمی از زندگی روزمره ما شده‌اند. اکثر کسب و کارها روزانه در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و همچنین کانال تلگرام فعالیت دارند. یکی از صفحه های مهمی که باید در اپلیکیشن وجود داشته باشد صفحه ارتباط با ما هست که شامل راه های تماس و لینک شبکه های اجتماعی است.

حال چطور می توانید شبکه های اجتماعی مختلف کسب و کار خودتان را با استفاده از سیستم اَپ ساز در اپلیکیشن با کاربران به اشتراک بگذارید؟!

شبکه های اجتماعی در اپ ساز

در این مقاله قدم به قدم ساخت صفحه به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را به شما آموزش می دهیم. وارد پنل ساخت اپلیکیشن با آدرس http://make.appsaz.ir شوید و در بخش امکانات ، امکان “صفحه سفارشی” را انتخاب نمایید.

در صفحه باز شده دکمه ها و سپس آدرس لینک را مطابق تصویر زیر انتخاب کنید.

وارد کردن لینک ها

حال قصد داریم برای نمونه لینک اینستاگرام، لینکدین و کانال تلگرام اپ ساز را وارد نماییم.

مطابق تصویر زیر آیکن شبکه اجتماعی مورد نظر، برچسب(نام شبکه اجتماعی) و آدرس را وارد می کنیم و تیک گزینه های مخفی شدن آدرس بار و باز کردن خارج برنامه را نیز می زنیم.

بری وارد کردن آدرس شبکه اجتماعی دیگر مجدد بر روی دکمه ها/ آدرس لینک کلیک می کنیم و به این ترتیب آدرس شبکه های اجتماعی مورد نظر را قرار می دهیم.

دلیل انتخاب گزینه باز کردن لینک خارج از برنامه برای آدرس هایی مثل کانال یا گروه تلگرام است که نیاز دارند در همان لحظه با انتخاب دکمه از طریق اپلیکیشن تلگرام به نمایش در آیند. در صورتی که تیک این گزینه را نزنید برای لینک تلگرام ممکن است دچار مشکل شوید.

همچنین با کلیک بر روی گزینه تلفن یا ایمیل در همان قسمت دکمه ها می توانید امکان تماس و ایمیل نیز به صفحه “ارتباط با ما” در اپلیکیشن اضافه نمایید.

اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در اپلیکیشن ها

حال در تصویر زیر می ببینیم که خروجی صفحه “ارتباط با ما” که ساختیم به چه شکل به نمایش در آمده است.

اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در اپلیکیشن ها

زمانی که کاربر از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی بر روی هر یک از دکمه های بالا که کلیک کند به آدرس آن شبکه اجتماعی هدایت می شود و همچنین کانال یا گروه تلگرامی نیز پس از کلیک کاربر بر روی دکمه مربوطه اش باز می شود.

همچنین کاربر با کلیک بر روی تلفن تماس به صفحه تماس گوشی اش هدایت می شود که امکان تماس مستقیم در همان لحظه را فراهم می کند. دکمه ایمیل نیز امکان ارسال ایمیل به آدرس وارد شده را از طریق اپلیکیشنی مثل اپ gmail گوشی در همان لحظه به کاربر می دهد

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *