ایجاد گالری تصاویر در اپلیکیشن موبایل با کمک اپلیکیشن ساز آنلاین اپ ساز

 

این مقاله برای ایجاد گالری تصاویر در اپلیکیشن با استفاده از این امکان می توانید تصاویر خود را در قالب آلبوم های سفارشی به کاربران ارائه کنید.

آموزش ویدئویی: مشاهده

آموزش ساخت گالری تصاویر با سیستم اپ ساز:

پس از افزودن صفحه “تصاویر” به قسمت “صفحات شما” برروی دکمه   کلیک کنید تا شکلی مشابه شکل زیر را مشاهده کنید.

برای افزودن تصاویر دلخواه خود، برروی گزینه “تصاویر من” کلیک کنید. با کلیک برروی این گزینه شما قادر خواهید بود برای خود از یک تا بی نهایت گالری ایجاد کنید و در هر گالری نیز ، از یک تا بی نهایت تصویر قرار دهید.

برای این کار کافی است پس از کلیک برروی دکمه “تصاویر من” برروی دکمه   کلیک کنید و سپس در پنجره ای که مشابه شکل بالا به شما نمایش داده می شود، ابتدا نام گالری خود را وارد کنید و سپس با کلیک برروی دکمه “ارسال تصاویر” تصاویر خود را بارگذاری کنید. با کلیک برروی دکمه “ارسال تصاویر” می توانید هر تعداد فایل عکس که می خواهید آپلود کنید. پس از آپلود تصاویر می توانید برای هر یک از تصاویرتان عنوان و شرح مختصری وارد نمایید.

پس از قرار دادن تصاویر بر روی دکمه تأیید کلیک نمایید.

مدیریت:

جهت حذف تصاویر یا اضافه کردن تصاویر جدید وارد قسمت مدیریت، جستجو شوید و تغییرات دلخواه را از این طریق اعمال کنید و در پایان بر روی دکمه ok کلیک نمایید.

مشاهده در صفحه پیش نمایش:

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:
 

2 دیدگاه

  1. ابوالفضل says:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم میشه برای این تصاویر قابلیت دانلود و ذخیره شدن رو ایجاد کرد که کاربر بتونه اونو ذخیره کنه؟ لطفا جوابو بفرستید ایمیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *