تجارت همراه ابزاری برای گسترش کسب و کار شما

خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی

خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی

در دوره ای که زندگی می کنیم، با توجه به پیشرفت تکنولوژی تعداد کاربران تبلت و موبایل روز به روز رو به افزایش است. گوشی های موبایل و تبلت ها به اندازه ای قدرتمند شده اند که تعداد زیادی از کاربران، برای جستجوی فروشگاه ها و خرید آنلاین از موبایل و تبلت استفاده می کنند و این موضوع باعث می شود که شما برای شرکت و کمپانی خود توجه ویژه ای برای خدمات آنلاین بر روی موبایل و تبلت داشته باشید. و این به معنای گسترش تجارت همراه می باشد.

میزان خرید آنلاین

درصد استفاده مردم برای خرید آنلاین توسط گوشی های موبایلشان، رو به افزایش است چرا که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میگردد و همچنین برخوردهای اجتماعی غیر ضروری را کمتر می کند.

حتی تعداد زیادی از مردم قبل از خرید کالای مورد نظرشان، روی گوشی موبایلشان در مورد آن کالا تحقیق می کنند، که توجه به این نکته برای تولیدکنندگان امری ضروریست.

تولیدکنندگان و شرکت ها باید به این موضوع توجه داشته باشند که تنها یک فروشگاه آنلاین بر روی موبایل مناسب نمی باشد، بلکه داشتن یک فروشگاه مناسب آنلاین قابل توجه است. فروشگاه آنلاینی که ظاهر مناسب داشته باشد و به درستی بر روی موبایل بارگزاری گردد، ظاهر سایت نامرتب و به هم ریخته نباشد، قابل وصل شدن به کارتهای شتاب برای خرید آنلاین را دارا باشد، همچنین نام و برند فروشگاه به طور واضح نمایش داده شود.

سایت های پر مراجعه

تقریباً ۷۰ درصد از افرادی که از طریق موبایل به جستجو برای کالای مورد نظرشان می پردازند، از سایت های گوگل و بینگ استفاده کرده و پس از یافتن کالای مورد نظر، همان موقع از شماره تماس های موجود در سایت استفاده کرده و با شرکت مورد نظر تماس می گیرند. بنابراین قراردادن شماره تماس در اطلاعات تماس فروشگاه، باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

یکی از نکاتی که باید توجه داشت این است که کاربران گوشی های موبایل، بسیار گسترده می باشند و شامل تمامی افراد مختلف جامعه می گردند، در صورتی که حتی فروشگاه های آنلاین از طریق وب سایت، تعداد کاربران محدودتری دارند پس با در نظر گرفتن اینکه کاربران زمان زیادی را به کار کردن با گوشی موبایلشان صرف می کنند،  ارتباط مستقیم شما با آنها از طریق موبایل بسیار مهم می باشد. همچنین باید در نظر داشته باشید که مردم به هرجایی که بروند، در خانه، محل کار، تفریح و حتی در هنگام سفر، گوشی موبایلشان به همراهشان است. این بدین معنی است که در هر زمانی می توانند خرید آنلاین از طریق موبایل انجام دهند. و توجه به این مسئله ی مهم، ضرورت وجود فروشگاه آنلاین بر روی موبایل را بیشتر نشان می دهد.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *