افزودن فایل صوتی در اپلیکیشن

افزودن فایل صوتی در اپلیکیشن

افزودن فایل صوتی در اپلیکیشن

در این مقاله روش افزودن فایل صوتی در اپلیکیشن را به شما آموزش خواهیم داد. برای کار با فایل های صوتی پس از افزودن صفحه “صوت” از قسمت “افزودن صفحات” به قسمت “صفحات شما” برروی دکمه add کلیک کنید تا بتوانید یک فهرست علاقه مندی (play list) جدید ایجاد نمایید.

playlist

شکل ۳: آلبوم های موجود در یک فهرست علاقه مندی

پس از افزودن فهرست علاقه مندی های جدید، می توانید با کلیک برروی دکمه “سفارشی”، فایل های خود را اضافه نمایید. شکل ۲ نمایی از پنجره افزودن فایل های صوتی را نمایش می دهد.

افزودن فایل صوتی در اپلیکیشن

شکل ۲: پنجره افزودن فایل های صوتی

دقت کنید که آدرس فایلهای صوتی باید حتماً در فرمت mp3 باشند. پس افزودن فایل های تان با کلیک برروی دکمه ذخیره، تمامی فایل ها در فهرست علاقه مندی تان نمایش داده می شوند. شما می توانید در اپلیکیشن خود چندین “فهرست علاقه مندی” در هر فهرست علاقه مندی نیز می توانید چندین آلبوم مختلف داشته باشید. شکل ۳ نمایی از آلبوم های ذخیره شده در یک فهرست علاقه مندی را نمایش می دهد.

افزودن فایل صوتی در اپلیکیشن

پس از افزودن فایل های صوتی، آلبوم ها و فهرست های علاقه مندی ها، کاربران می تواند به سادگی در اپلیکیشن شان با انتخاب فهرست علاقه مندی مورد نظر، به آلبوم های آن فهرست دسترسی پیدا کنند و سپس با انتخاب هر آلبوم لیست تمامی فایل موجود در آن آلبوم را مشاهده خواهند کرد.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *