پیام های فوری

آموزش ویدئویی: مشاهده

با استفاده از امکان پیام فوری یا پوش نوتیفیکیشن (push notification) می توانید برای تمام کاربران خود از طریق اپلیکیشن موبایل پیام ارسال کنید. و همیشه با کاربران اپلیکیشن در تعامل باشید. این امکان یکی از امکانات شاخص اپ ساز است.

آموزش ارسال پیام فوری با سیستم اپ ساز:

جهت استفاده از امکان پیام فوری در سیستم اپ ساز، ابتدا می بایست اپلیکیشن خود را بسازید. (جهت مشاهده آموزش اولیه ساخت اپلیکیشن به صفحه شروع کار با پنل کاربری اَپ ساز مراجعه نمایید.)

پس از ساخت اپلیکیشن، در قسمت امکانات بر روی گزینه “پیام فوری” کلیک نمایید. پس از آن، امکان پیام فوری به قسمت “صفحات شما” اضافه خواهد شد. 

ارسال پیام فوری با اپلیکیشن ساز اپ ساز

سپس بر روی دکمه  کلیک کنید تا بتوانید یک پیام جدید ارسال نمایید. هر پیام از یک قسمت عنوان و متن پیام تشکیل شده است. همانند تصویر زیر، عنوان و متن پیام مورد نظر خود را وارد نمایید. سپس برای رفتن به مرحله بعد بر روی دکمه فلش کلیک کنید.

ارسال پیام فوری از طریق اپلیکیشن موبایل

در مرحله بعد می توانید مشخص نمایید که پیامتان “اکنون” ارسال شود یا “در یک تاریخ مشخص”. پس از مشخص نمودن زمان ارسال پیام، با کلیک برروی دکمه “تایید” پیامتان ارسال می شود. پیام ها معمولاً با توجه به تعداد کاربران شما، نهایتاً تا ۱۵ دقیقه برای تمامی کاربران ارسال می شوند. شکل زیر صفحه تعیین زمان ارسال را نمایش می دهد.

ارسال پیام فوری در زمان مشخص با استفاده از اپلیکیشن موبایل

پیام های ارسالی به صورت Notification در قسمت Notification Center موبایل کاربران نمایش داده می شوند. کاربران می توانند با کلیک برروی پیام ظاهر شده در قسمت Notification Center آن را در اپلیکیشن خود مشاهده نمایند. همانطور که از سایر اپلیکیشن ها نوتیفیکیشن دریافت می کنید و در استتوس بار گوشی پیام را می خوانید.

پیش نمایش نوتیفیکیشن

این امکان را حتماً باید از طریق گوشی تست کنید. پیام های ارسالی به صورت Notification در قسمت Notification Center موبایل کاربران نمایش داده می شوند. کاربران می توانند با کلیک برروی پیام ظاهر شده در قسمت Notification Center آن را در اپلیکیشن خود مشاهده نمایند. 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

3 دیدگاه

  1. عابدین شیخ says:

    یه نرم افزار میخوام بسازم برای آموزش حدود ۱۸۰۰ تا موضوع داره و هر موضوعی یک صفحه توضیحات و ۵ تا عکس داره که برای موبایل میخوام درست کنم هزینه چقدر میشه . ۰۹۳۸۲۱۴۳۹۵۹

  2. محمد says:

    سلام. آیا قابلیت ارسال پیام به کاربر خاصی هم وجود داره؟ یا فقط به صورت گروهی ارسال میشه notification ?
    اگه به صورت جداگانه میشه، با چه پارامتری کاربرها رو شناسایی میکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *