آنچه که باید برای ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا بدانید

اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

شاید به این فکر کرده باشید که برای طراحی و ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا باید چه مواردی را مد نظر قرار داد یا این که هدف از ساخت چنین اپلیکیشنی چه خواهد بود.

پیشرفت یک سایت فروشگاهی آن هم درست در زمانی که رقابت بر سر فروش و تبلیغات برای در دست گرفتن بازار بسیار شدت گرفته، امری مهم و قابل توجه است. همه ما دیجی کالا را می شناسیم و احتمالا زمانی که به دنبال یک محصول الکترونیکی و یا مقاله های آموزشی خاصی بوده ایم، با سایت یا لینک های اتصال دهنده به آن ها برخورد داشته ایم. دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که در حال حاضر جزو برترین و پر درآمدهای فروشگاه های ایران به شمار می آید. این فروشگاه گوی سبقت را از بسیاری از فروشگاه های مشابه ربوده و امروزه به عنوان یک مرجع مهم برای استعلام قیمت ها، مشاهده ویژگی های کالاها و سفارش آن ها شناخته می شود.

این فروشگاه به جز وب سایت پربازدید خود، از یک اپلیکیشن پر قدرت نیز بهره برده است و محصولات خود را از هر دو طریق به فروش می رساند.

برای داشتن یک اپلیکیشن مشابه دیجی کالا باید به چه مواردی توجه کرد؟

  • دسته بندی محصولات

اصلی ترین بخش در یک اپلیکیشن مشابه دیجی کالا، چینش محصولات و ترتیب قرارگیری آن ها است. این که هر محصول در چه دسته ای نمایش داده شود، ترتیب نمایش به چه شکل باشد و چه مشخصاتی از هر محصول در توضیحات مربوط به آن نوشته شود، از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

  • استفاده از فیلترهای حرفه ای برای جستجوی بهتر

یکی از ویژگی های اپ دیجی کالا که باید در ساخت اپلیکیشن مشابه آن هم وجود داشته باشد، استفاده از فیلترها برای جستجوی سریع تر است. مسلما زمانی که تعداد محصولات یک فروشگاه زیاد است، نیاز به محدود کننده هایی برای جست و جو احساس می شود تا با استفاده از آن ها بتوان، راحت تر به محصول مورد علاقه خود دست یافت. در این اپلیکیشن می توان رنگ کالا، حداقل و حداکثر قیمت آن و خصوصیات اصلی هر کالا را تعیین نمود تا فهرست نتایج بر این اساس، مرتب شود.

  • بخش ثبت نظرات

خرید محصولات گران قیمت و با تنوع بالا کار زیاد آسانی نیست. به همین دلیل لازم است تا در هر اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا، بخشی برای ثبت نظرات واقعی کاربران ایجاد شود. همچنین می توان امکان رتبه دهی به هر محصول را ایجاد کرد و از این طریق به کاربران برای تصمیم گیری بهتر کمک کرد.

  • امکان ثبت نام در اپلیکیشن

مشتریان واقعی یک فروشگاه علاقه دارند تا توسط مدیران سایت شناخته شوند و برای خرید هر محصول جدید نیاز به ثبت مجدد همه اطلاعات خود نداشته باشند. در یک اپلیکیشن مشابه دیجی کالا باید تلاش کرد تا بخشی برای ثبت و بایگانی اطلاعات ایجاد شود و هر بار که کاربر قصد خرید محصول جدیدی را داشت، اطلاعات خرید قبلی را مشاهد کرده و در صورت تمایل آن ها را ویرایش کند.

  • ایجاد کد تخفیف

استفاده از کدهای تخفیفی در روزها و مناسبت های ویژه از راه های کسب درآمد و محبوبیت بیشتر در میان کاربران است. زمانی که یک اپلیکشن برای فروش محصول خاصی تخفیفی در نظر گرفته باشد، کاربر ترغیب می شود تا آن چه را که نیاز دارد در همان روز تخفیف خریداری نماید.

 

برای طراحی و ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا و اطلاع از امکانات، نمونه کارها و قیمت ها اینجا کلیک کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *