۱۰دلیل که رستوران شما به اپلیکیشن نیاز دارد

اپلیکیشن رستوران

اپلیکیشن رستوران

در این مقاله به ۱۰دلیل که رستوران شما به یک اپلیکیشن رستورانی نیاز دارید می پردازیم و توضیح خواهیم داد که چرا رستوران شما به اپلیکیشن نیاز دارد.

۱-دسترسی راحت به منو

بر اساس آمار به دست آمده ۶۲% از مشتریان تمایل زیادی ندارند در رستوران توقف کنند و منو را مشاهده کنند. آنها بیشتر ترجیح میدهند منو را روی گوشی موبایل خود ببینند.

به وسیله اپلیکیشن موبایل میتوانید اطمینان حاصل کنید که منو به راحتی در اپ شما قابل دسترس است.

اپلیکیشن رستوران

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید در این اپ، آیتم منو به صورت ثابت در سمت چپ قرار گرفته است.این کار ،کاربران را مطمعن می سازد که میتوانند سریع و راحت بدون کنکاش اطلاعات به منو دسترسی داشته باشند.

همچنین امکان قرار دادن توضیحات،عکس و قیمت برای هر یک از آیتم های منو  وجود دارد.

۲- تصاویر برای جلب مشتری

برای فروش بیشتر میتوانید به راحتی تصاویر غذاها را در اپلیکیشن موبایلی خود قرار دهید. دیدن عکس غذای آماده به خوردن، بیشتر مشتری ها را گرسنه و ترغیب به امتحان میکند.

اپلیکیشن رستوران

food2

۳-به روز رسانی و دسترسی سریع به اطلاعات رستوران

برای تغییر اطلاعات مثل اضافه و کم کردن آیتمی به منو،تغییر قیمت ها، اضافه کردن تصاویر و….به راحتی میتوانید این تغییرات را اعمال کنید و مشتریان با داشتن اپ شما به راحتی اطلاعات رستوران شما را مشاهده میکنند. 

۴-تعامل بیشتر با مشتری از طریق ارسال نوتیفیکیشن

داشتن اپلیکیشن موبایلی به تعامل هر چه بیشتر با مشتریان و نهایتا به جلب رضایت هر چه بیشتر آنها به شما کمک میکند.

با  ارسال پیام فوری یا پوش  نوتیفیکیشن(Push Notification) میتوانید مشتری ها را از رویدادها،اخبار و آخرین تخفیف ها مطلع سازید.

۵-امکان رزرو 

با گذاشتن قسمت رزرو در اپلیکیشن به مشتریان شما این امکان داده میشود که به راحتی توسط گوشی موبایل از طریق اپلیکیشن میز رزرو کنند  و جهت ایجاد هماهنگی های لازم با شما ارتباط برقرار کنند.

به جای اینکه شخصی در رستوران شما حضور داشته باشد و از طریق تلفن سفارش مشتریان را ثبت کند و به این توجه کند که مخاطب آن طرف خط دقیقا چه میگوید و خواسته اش چیست و سفارشات تلفنی را پشت سر هم بنویسد، از طریق اپلیکیشن به راحتی تعداد رزروها را مشاهده میکنید و خواسته مشتری و شرایط ویژه درخواستی هر یک را دقیق و واضح متوجه میشوید.

اپلیکیشن رستوران

۶-دسترسی به موقعیت مکانی

با  داشتن اپلیکیشن موبایل موقعیت مکانی رستوران شما در اپ ثبت می شود و مشتریان بدون سردرگرمی از طریق نقشه آنلاین مسیر خود را تا درب رستوران شما به راحتی پیدا میکنند!

۷-ایجاد یک مزیت رقابتی

در حال حاضر با همه گیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، موبایل جایگاه ویژه ای در میان کسب و کارها پیدا کرده است و میزان استفاده هر روز در حال افزایش است .

هنوز درصد کمی از رستوران ها به سمت موبایلی شدن گام برداشته اند و داشتن اپلیکیشن موبایل و تعامل هر چه بیشتر و راحت تر با مشتریان یک مزیت رقابتی برای شما محسوب می‌شود.

۸-ایجاد کارت وفاداری برای مشتریان

میتوانید برای برخی از مشتریان خود از کارت های تخفیف استفاده کنید و یک کوپن تخفیف برای مشتریان بسازید.

۹-امکان تماس با یک کلیک

این امکان داده میشود که کاربران اپلیکیشن رستوران شما وقتی روی آیکن تلفن موجود در اپ کلیک کنند تماس مستقیم برقرار شود.

با ین امکان دیگر نیازی نیست کاربران شماره شما را جست و جو کنند و بعد بتوانند با شما در تماس باشند.خیلی راحت از درون اپلیکیشن با یک کلیک تماس مستقیم با شما برقرار میکنند و سوالات و درخواست هایشان  را مطرح می کنند.

۱۰-رسانه های اجتماعی
به مشتریان شما کمک میکند که از طریق اپلیکیشن ،شما را با یک کلیک در شبکه های اجتماعی پیدا کنند.از طریق اپلیکیشن مشتریان شما به راحتی به حساب های فیسبوک،توییتر،اینستاگرام و لینک تلگرام شما ارجاع داده میشوند.

نتیجه گیری

اجازه دهید یک راز را با شما در میان بگذارم!

طبق آماری که به دست آمده ۹۵ درصد از رستوران‌ها اپلیکیشن موبایل ندارند. و این دلیلی است که رستوران شما به اپلیکیشن نیاز دارد. این به این معنی هست که اگر شما تصمیم بگیرید برای رستوران خود اپلیکیشن داشته باشید جزء ۵ رستوران برتر منطقه خود می‌شوید.

با اینکه صاحبان کسب و کارها می دانند ایده داشتن اپلیکیشن تا چه اندازه برای کسب و کارشان مفید است ولی هنوز درصد کمی از رستوران ها به این سمت گام برداشته اند. احتمالا دلیلیش این هست که صاحبان رستوران‌ها معمولا سرشان شلوغ است  و فرصت عملی کردن این کار را ندارند.

به همین دلیل هست که ما سیستمی را طراحی کرده ایم که شما به راحتی و بدون دانش برنامه نویسی و بدون نیاز به جست و جو برای پیدا کردن متخصص  مورد نظر در مدت زمان کوتاهی بتوانید از طریق سایت ما  اپلیکیشن موبایلی برای رستوران خود بسازید.

اگر تصمیم گرفتید برای کسب و کار خود اپلیکیشن موبایلی داشته باشید همین حالا میتوانید با کمترین هزینه اقدام به ساخت اپلیکیشن موبایل خود کنید.

همچنین میتوانید تمام مراحل کار را به ما بسپارید.

نویسنده:مهرناز بهرام زاده

تیم اپ‌ساز

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *