تاثیرات اپلیکیشن های موبایل در افزایش بهره وری کسب و کار

اپلیکیشن موبایل

اپلیکیشن موبایل

در این مقاله قصد داریم تاثیرات اپلیکیشن های موبایل در افزایش بهره وری کسب و کار را بررسی کنیم. اپلیکیشن ها تغییرات انقلابی ای در دنیای موبایل ایجاد کرده اند، از این رو برای انواع کسب و کارها و کارآفرینان به مسئله بسیار مهمی تبدیل شده است. اگر شما به داشتن اپلیکیشن های موبایل علاقه مند هستید، نیاز دارید در مورد برنامه ها و استراتژیهای اطراف آن به خوبی آگاه باشید.


این برنامه ها نه تنها به طور کامل برای تعامل هر چه بیشتر با مشتری به حساب می آیند بلکه برای ارائه خدمات و پشتیبانی از کاربران  نیز میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. این برنامه ها به شما اجازه ترویج کسب و کار را داده و همچنین نوعی خلاقیت در تبلیغ حرفه تان به حساب می آید.

این روزها، حتما متوجه شده اید که بسیاری از کسب و کارهای کوچک مثل آرایشگاه ها و کافی شاپ ها دارای اپ اختصاصی تلفن همراه می باشند. در حقیقت این شرکت ها حرکتی رو به جلو را جهت پیش برد حرفه خود به مرحله بالاتر در پیش گرفته اند.

7

تا به اینجا ممکن است شما هنوز هم نیازی برای داشتن اپ اختصاصی جهت کسب کار شخصی خود احساس نکرده باشید. در ادامه به چند مورد از این مزایا اشاره خواهیم کرد:

ارسال پیام

بهترین مزیت اپلیکیشن های تلفن همراه امکان ارتباط با کاربران از طریق ارسال پیام میباشد. این تسریع ارتباطی باعث سهولت اطلاع رسانی در مورد معاملات، تخفیف ها، پیشنهادات و غیره  به کاربران در زمان کمتر و بدون هیچ گونه هزینه اضافی می گردد، همچنین به کمک این ایده می توانید در هزینه تبلیغات به روش های سنتی بازاریابی یا تبلیغات در مجلات و روزنامه ها صرفه جویی نمایید.

5

بهبود تعامل با مشتری

داشتن امکان پیام دهی در اپلیکیشن، باعث ایجاد تفاوتی چشمگیر در ارتباط با مشتری میگردد. برای مثال به جای تماس با رستوران جهت رزرو میز، میتوان این کار را از طریق اپلیکیشن با کمتر از ۵ کلیک انجام داد. حال به این نکته توجه کنید که برای کاهش هزینه ارتباطات چه تعداد از مشتریان شما ترجیح به ارتباط از طریق پیام را خواهند داشت تا از طریق تلفن.

ایجاد نام تجاری و شناخته تر شدن

اپلیکیشن های موبایل مانند یک بیلبورد خالی است. میتوانید هر کاری که دوست دارید  با آن انجام دهید. میتوانید آن را شیک، کاربردی، تکان دهنده و یا آموزنده بسازید. اما آنچه که شما واقعا میخواهید ایجاد یک برنامه با ویژگی هایی است که مشتریانتان آن را دوست بدارند و درعین حال طراحی زیبایی هم داشته باشد.  هرچه بیشتر بتوانید مشتریان خود را با اپلیکیشنتان درگیر کنید بیشتر باعث ایجاد تمایل به خرید  محصولات شما و استفاده از خدمات شما میگردد.

ترویج وفاداری مشتری

یکی از مهمترین دلایلی که چرا باید به ساختن اپلیکیشن موبایل اختصاصی اهمیت داد وفاداری مشتری می باشد. با توجه به تبلیغات فراوانی که در زندگی روزمره مشتریان اعم از: بنر ها، بیلبوردها، روزنامه های تبلیغاتی، وبسایت ها، ایمیل،  فیسبوک و … وجود دارد احتمال از دست دادن مشتری هایمان بالاتر می رود لذا زمان ایجاد یک ارتباط خوب با مشتری های مان می باشد و می توانیم  آنها را به محصولات یا خدماتمان وفادار سازیم.

اپلیکیشن ها به بخش مهمی از دنیای کسب و کار تبدیل شده اند، هر چند که هنوز عده ای از مزایا و منافع این برنامه ها بی اطلاع هستند.

شما تنها نیاز به ایجاد راهکارهای خلاقانه برای جلب توجه، جذب افراد به خرید، آسانتر نمودن زندگی برای مشتریان را دارید و در نهایت شما به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

اگر شما هم علاقه زیادی به ساخت اپلیکیشن خصوصی دارید و کار ساخت آن در تخصص شما نیست و از آنجا که ساخت و طراحی اپلیکیشن های اندروید و iOS در حالت عادی بسیار زمانگیر بوده و نیاز به دانش برنامه نویسی دارد، شما میتوانید با کمک اپ ساز به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی صفحات اپلیکیشن خود را در کمترین زمان ممکن طراحی کنید.

امیدواریم از مقاله ی تاثیرات اپلیکیشن های موبایل در افزایش بهره وری کسب و کار بهره برده باشید.

اپلیکیشن موبایل

لادن آهنی جان

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *