درخواست خدمات در محل

همه خدمات شما در دستان مشتریانتان
امکانات اپلیکیشن خدماتی – طراحی اپلیکیشن خدماتی – اپلیکیشن خدماتی – ساخت اپلیکیشن خدماتی

اپلیکیشن خدمات نظافت


اپلیکیشن خدمات تعمیرات و سرویس های دوره ای

اپلیکیشن تعمیرات و سرویس دهی


اپ کارواش

اپلیکیشن کارواش یا شستشوی سیار


اپلیکیشن حمل و نقل درون و برون شهری

اپلیکیشن حمل و نقل درون و برون شهری


اپلیکیشن خدمات سلامت و نگهداری از بیماران

اپلیکیشن سلامت و نگهداری از بیماران


اپلیکیشن خدمات حقوقی و حسابداری

اپلیکیشن خدمات حقوقی و حسابداری


o اپلیکیشن خدمات ساختمانی

اپلیکیشن خدمات ساختمانی


اپلیکیشن خشکشویی

اپلیکیشن خشکشویی


اما راه حل داشتن این امکانات اپلیکیشن خدماتی و بهره گیری از آنها چیه؟

راه حلش هم خیلی سادست. کافیه همین الان کسب و کار خودتون رو در قالب یک اپلیکیشن موبایل یا وب سایت بیارید بالا و اون رو تبلیغش کنید. خواهید دید که خیلی سریع و ساده افراد بسیاری اون رو نصب می کنن و از بین خدماتی که شما بهشون ارائه می دید شروع  به ثبت درخواست می کنند.

چطوری کار می کنه؟

  • بعد از نصب و ثبت نام
  • مشتریان درخواستشون رو ثبت می کنند.
  • درخواست ارسال می شه به متخصصینی که اون خدمت رو انجام میدن
  • سوابق هر کدوم که زودتر درخواست رو قبول کرد به مشتری نمایش داده می شه
  • مشتری هم سوابق متخصص رو بررسی می کند و اگر براش مناسب بود، پیشنهادش رو قبول می کنه اگر هم خوشش نیومد، مجدد درخواست ارسال می کنه.
  • اگر مشتری پیشنهاد رو قبول کرد، دو طرف می تونن اطلاعات تماسی هم رو ببینن و بعدش هم که دیکه متخصص میره و کار رو انجام میده و بعدش هم که پرداخت پول هست و نظرسنجی.
  • خیلی شیک و راحت، درخواست قبول میشه و شمای سرویس دهنده و مشتری و متخصص شما هم از اینکه تونستن کارشون رو به خوبی انجام بدن شاد و خوشحال می شن.

یک چیزی شبیه به عکس زیر

خب کار شما چیه؟

شما هم به عنوان مدیر مجموعه با توجه به امکانات اپلیکیشن خدماتی تون می تونید با خیال راحت، برید به کارهای توسعه کسب و کارتون برسید و روز به روز به تعداد مشتریاتون و درآمدتون اضافه کنید. حتی می تونید به بازار سایر شهرها هم ورود کنید و سهمی هم از بازار اون شهرها بگیرید.


جهت ارسال سفارش اپلیکیشن اینجا کلیک کنید.

جزئیات اپلیکیشن درخواست خدمات در محل

عقد قرارداد رسمی - در صورت عدم امکان مراجعه به صورت حضوری قرارداد از طریق پست یا ایمیل نیز امکان ارسال دارد-
گام 0 (تحلیل): تجزیه، تحلیل و مدلسازی توسط تیم اپ ساز
ارسال خروجی فاز تحلیل برای کارفرما و دریافت نظرات ایشان
اعمال بازخوردهای کارفرمای محترم ئ تعامل با ایشان جهت نهایی سازی ساختار سیستم
گام 1 (طراحی گرافیکی): پس از این مدل سازی اولیه اپلیکیشن مورد تایید کارفرما قرار گرفت، گرافیست های اپ ساز، وارد عمل می شوند و طراحی اپلیکیشن را شروع می کنند و با تعامل پیوسته با کارفرما سعی می کنند تا کار منطبق بر سلیقه وی انجام شود.
گام 2 (پیاده سازی): با توجه به پیچیدگی های هر سیستمی، پیاده سازی می تواند چندین فاز شود. در هر فاز تیم اپ ساز و کارفرما با یکدیگر در تعامل خواهند بود تا خروجی نهایی، مطابق با نیازهای کارفرمای محترم شود.
گام 3 (انتشار): پس از اتمام کار و گرفتن تاییدیه کارفرما، مهمترین بخش پروژه آغاز می شود. انتشار و تریج اپلیکیشن مهمترین قسمت کار می باشد که در اینجا نیز تیم اپ ساز در کنار شما خواهد بود تا شما را در اولین گام های رشد اپلیکیشنتان همراهی کند.
گام 4 (پشتیبانی): در نهایت نیز تیم اپ ساز برای نگهداری و توسعه مستمر اپلیکیشنتان در کنار شما خواهد بود، تا بتوانید روز به روز به موفقیت اپلیکیشن خود و کسب و کارتان بیافزایید.
طراحی گرافیکی بر اساس استانداردهای جهانی و بر اساس سلیقه کارفرما و تم سازمانی
طراحی منطبق با اخرین نسخه های سیستم عامل های اندروید و iOS
طراحی سازگار با تمامی سایزهای نمایشگرهای موبایل و تبلت
استفاده از جدیدترین و برتریرن فناوری های ساخت اپلیکیشن
رعایت کامل اصول امنیتی و استفاده از پروتکل هایی همچون https در سمت سرور
بهینه سازی سرعت اپلیکیشن
انجام تست های اصولی پیش از تحویل
عقد قرارداد رسمی
ارائه خدمات جامع
برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین علاوه بر یک سایت و اپلیکیشن به چیزهای بسیار بیشتری نیاز دارید، از جمله
--مشاوره و برنامه کسب و کار
--مشاوره و برنامه بازاریابی سنتی و دیجیتال
در ادامه می توانید با تماشای این ویدیوی آموزشی ، جزئیات بیشتری در این خصوص متوجه شوید.
ما در اپ ساز هر آنچه که شما برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود نیاز دارید را برای شما فراهم کرده ایم.
به همراه وبینار
عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان فارس
عضو شورای عالی انفورماتیک کشور با رتبه 5
دارنده گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان صنعت، معدن و تجارت کشور
دارنده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان صنعت، معدن و تجارت کشور
رتبه نخست در دهمین جشنوراه وب و موبایل ایران در دسته سایت سازها و اپلیکیشن سازها
ثبت شده به عنوان شرکت دانش بنیان با نام امن پردازان سازندگان ایده زمان
عضو پارک علم و فناوری استان فارس
زیر مجموعه هلدینگ نرم افزاری پالاپال پرداز فارس
این ویدیوی آموزشی
عنوانتوضیحات
ثبت نام و ورودثبت نا م و ورود امن با استفاده از رمز یکبار مصرف و شماره موبایل
فهرست خدماتمشاهده و جستجوی خدمات به سه لایه دسته بندی به همراه توضیحات و شرح هزینه ها
ثبت درخواست1. مشتریان ابتدا می بایست خدمت خود را انتخاب نمایند. هزینه خدمات می تواند بر اساس نوع خدمت متفاوت باشد.
2. پس از انتخاب خدمت نوبت به انتخاب ساعت و تاریخ انجام خدمت می رسد.
3. در نهایت با انتخاب و ثبت آدرس(انتخاب از روی نقشه)؛ مشتری به صفحه تایید نهایی و پرداخت منتقل می شود.
4. پس از ثبت نهایی درخواست، بر اساس خدمت انتخاب شده و همچنین زمان انجام آن؛ سیستم درخواست را برای سرویس کارانی که این خدمت را انجام می دهند ارسال می کند.
5. هر سرویس کاری که بر اساس معیارهای سیستم، زودتر درخواست را قبول کند، پس از تایید مشتری، برای کار انتخاب می شود.
6. در صورتی که در زمان مورد نظر مشتری سرویسکاری یافت نشد؛ سیستم به وی مشتری پیام می دهد و نزدیکترین زمان های آزاد به زمان انتخابی وی را به او پیشنهاد می دهد. مشتری نیز می تواند با انتخاب یکی از آن زمان ها نسبت به ثبت سفارش جدید اقدام نماید.
7. پس از اینکه ثبت خدمت با موفقیت انجام شد و یک سرویسکار به مشتری انتصاب داده شد، کاربر می تواند از قسمت تاریخچه نسبت به مشاهده وضعیت خدمت خود اقدام نماید.
تاریخچه خدماتکاربران می توانند با ورود به قسمت تاریخچه، لیست درخواست های ثبت شده و وضعیت فعلی هر درخواست که شامل وضعیت در حال بررسی، ارسال سرویس کار، پایان کار است را مشاهده نمایند.
امتیاز دهیکاربران قادر هستند پس از اتمام خدمات و پرداخت وجه خدمت به سرویس کار انجام دهنده ی خدمت امتیاز دهی کنند. این امتیاز دهی می توانند شامل قراردادن کامنت اضافی به صورت اختیاری نیز باشد.
CRM(امتیاز به ازای هر سفارش): پس از ثبت هر سفارش و تکمیل موفقیت آمیز بودن آن(هر سفارش پس از پرداخت توسط مشتری و زدن دکمه تایید توسط سرویسکار) با توجه به عددی که ادمین مشخص کرده است، میزان مشخصی کیف امتیازات مشتری، شارژ می شود. مشتریان می توانند زمانی که امتیازاتشان به حد مشخصی رسید، آن امتیازات را به اعتبار نقدی کیف پول خود تبدیل نمایند و با استفاده از اعتبار کیف پول، در اپلیکیشن نسبت به سفارش خدمات یا کالاها اقدام نمایند.
چت آنلاینمشتریان می توانند با پشتیبانی سیستم از صورت آنلاین بودن، از طریق اپلیکیشن چت نمایند. سیستم چت با استفاده از سرویس "رای چت" پیاده سازی می شود.
قابلیت ارسال پیامک و نوتیفیکیشن به کاربراندر تمامی مراحل کاربران از طریق پیامک و نوتیفیکیشن از مراحل کار خود مطلع می شوند.
کد معرفکاربر می تواند در هنگام ثبت درخواست کد کاربر معرف را وارد نماید. به ازای ثبت کد معرف کیف پول کاربر مقدار مشخصی که توسط ادمین مشخص شده است، شارژ می شود.
معرف نیز به ازای هر درخواستی که توسط کاربر ثبت شود، درصد مشخصی(که توسط ادمین مشخص می شود) از هر سفارش در کیف پولش شارژ می شود.
راهنمای کار با نرم افزارعملکرد و نحوه کار هر یک از دکمه های اپلیکیشن در بار اول نصب آن توسط المان های گرافیکی توضیح داده می شود.
قوانینادمین می تواند متن مربوط به قوانین را در پنل مدیریتی بارگذاری نماید. در منو قوانین اپلیکیشن نیز کاربران قادر خواهند بود این فایل را مشاهده نمایند.
تماس با مادر این قسمت اطلاعات مربوط به تماس با ما مانند شماره های تماس، ایمیل و آدرس شرکت به کاربران نمایش داده خواهد شد.
درباره ماامکان مشاهده و مطالعه متن درباره ما در این قسمت برای کاربران فراهم می گردد.
عنوانتوضیحات
ثبت نام و ورودسرویس کاران می توانند در ابتدا پیش ثبت نام را در سیستم انجام دهند. پس از پیش ثبت نام اطلاعات برای مدیر سیستم ارسال می گردد. وی پس از تماس با آنها جهت احراز هویت در صورت دارا بودن شرایط، آنها را در سیستم تایید می کند. پس از تاییدیه نقش سرویسکار به آنها انتصاب داده می شود.
هر سرویسکار می تواند در یک یا چند دسته فعالیت کند. دسته های فعالیت هر سرویسکار در زمان ثبت نام، توسط ادمین/اپراتور مشخص می شوند.
قبول خدمت1-      پس از تایید توسط مدیر سیستم، سرویس کار می بایست برنامه زمان بندی خود را در سیستم ثبت نماید. سپس زمانی که مشتری درخواستی ثبت نماید، اگر سرویس کار آنلاین و آزاد باشد، می تواند درخواست را تایید نماید تا پس از تایید نهایی مشتری برای انجام خدمت برود.
امتیازاتسرویس کار قادر است که امتیازات داده شده به خودش توسط کاربران را در اپلیکیشن سرویس کار به صورت جداگانه مشاهده کند.
تاریخچهسرویس کار همچنین می توانند تاریخچه ای از خدمات انجام داده شده توسط خودش را به صورت کلی و با جزییات مشاهده کند.
پیام رسانیتمامی اعلان ها به سرویسکار ها به صورت پیام فوری و پیامک به سرویس کار ارجاع داده خواهد شد.
کیف پولاعتبار کیف پول سرویس کاران پس از انجام هر خدمت با توجه به نوع پرداخت (نقدی یا آنلاین) تغییر می کند. در صورتی که پرداخت نقدی باشد، از اعتبار کیف پول وی کسر می گردد و در صورتی که پرداخت آنلاین باشد به اعتبار کیف پول وی افزوده می شود. همچنین سرویس کار می تواند دز قسمت سوابق کیف پول مبلغی که به ازای هر سفارش دریافت کرده است را مشاهده نماید. سرویسکاران می توانند با به حداقل رساندن اعتبار کیف پول خود با مبلغی که ادمین مشخص کرده است، نسبت به تسویه خود اقدام نمایند. زمانی که سرویسکار دکمه تسویه حساب را می زند، درخواستی برای حسابدار می رود که وی می تواند آن درخواست را بررسی کرده و نسبت به پرداخت آن اقدام نماید.
عنوانتوضیحات
مدیریت دسته بندی های خدمات  مدیر سیستم می تواند دسته بندی های خدمات را به صورت داینامیک ایجاد نماید. این دسته بندی ها در زمان ثبت نام به سرویس کار نیز نمایش داده می شوند.
مدیریت خدمات1-      مدیر سیستم می تواند فهرست خدمات و محصولات مرتبط را به همراه جزئیات، دسته بندی و قیمت ثبت نماید.
گزارش گیری امکان مشاهده گزارش های مدیریتی شامل:
a. زمان بندی سرویس کاران
b. سرویس های انجام شده و نشده، سرویس های در دست بررسی
c. مجموع فاکتورها بر اساس بازه های زمانی مشخص
d. لیست سرویس های موجود
e. امتیاز سرویس کاران بر اساس گزارشات کارشناس کنترل کیفیت
f. ادمین می تواند در هر کدام از قسمت های سیستم که نیاز به ایجاد یک گزارش دارد با استفاده از فیلدهایی که از پیش توسط مجری در سیستم تعبیه شده است، گزارش های مورد نیاز خود را به صورت سفارشی ایجاد نمایند. سیستم گزارش ساز، گزارشات ساخته شده را قالب فایل اکسل تحویل می دهد.
مدیریت کاربرانافزودن، ویرایش و حذف اطلاعات مربوط به هر کاربر
در پروفایل هر کاربر، تاریخچه تمامی جزئیات کاربر شامل:
i. سوابق سفارشات موفق و ناموفق
ii. خدمات درخواستی به همراه جزئیات
iii. آدرس ها
بک آپ گیری از دیتابیسمدیر سیستم می تواند از قسمت بک آپ گیری فایل دیتابیس را به صورت دستی دانلود نماید.
مدیریت سطوح دسترسیادمین می تواند نسبت به تعیین سطوح دسترسی کاربران مختلف اقدام نماید و هر کاربر را به یک نقش خاص در سیستم انتصاب دهد.
مدیریت سفارشاتاپراتور می تواند فهرست درخواست ها را مشاهده کند و جزئیات آنها را نیز مشاهده نماید.
ثبت دستی درخواست هازمانی که اپراتور یک کاربر را به صورت دستی در سیستم ثبت می کند، در صورتی که کاربر از پیش در سیستم ثبت نام نکرده باشد، یک کد پیامک که حاوی لینک دانلود اپلیکیشن و راهنمایی های لازم جهت نصب می باشد برای کاربر ارسال می شود.
اگر هم کاربر مشتری فعلی باشد، با زدن شماره تماس وی، تمامی اطلاعات او نمایش داده می شود و اپراتور می تواند برای وی ثبت سفارش جدید کند.

اپلیکیشن خدماتی خشکشویی پاکیزان

دانلود اپلیکیشن از


Google Play

اپلیکیشن خدماتی mcarwash

اپلیکیشن خدماتی اسکورت

دانلود اپلیکیشن از


Google Play

اپلیکیشن مت کار

دانلود اپلیکیشن از


Google Play